BEINDULT AZ ISKOLA, IMÁDJÁK A GYEREKEK ÉS ÉN IS TANULOK

Gyorsan elszaladt a nyár. Több szempontból is emlékezetes maradt: a különböző rendkívüli helyzet kialakulása (hazai, nemzetközi egyaránt), az ehhez való alkalmazkodás, és az emiatt bekövetkezett érdeklődés kezelése miatt.

Betöltöttem a 40-et is így az időszak végére, és minden téren egyaránt mérföldkőnek éreztem. Húztam egy halvány vonalat, és egy kicsit újrakezdés fílingje is van a szeptembernek. Egy icipici újratervezés is belefért, és az erő is visszatért. Sok-sok tanulsággal szolgált.

Elindult az iskola-óvoda, és az így felszabadult kapacitásokat én is a tanulásra fordítom. Itt az idő, újra beleásom magam az alapvető keresőoptimalizálási és szövegírási folyamatokba. Talán egy pici tanfolyam is belefér (a jól hangzó: alternatív hajtású gépjárművek felépítése, működése, vizsgálata és javítása).

Régi vágyam vált valóra pár éve, amikor is meg tudtam venni a meglévő arculati elemekhez a .hu-s végződésű domaint. (Korábban ez már másé volt, aki nem akarta eladni, így ki kellett várni a megszűnés idejét.)

Most már csak az a dolgom vele, hogy a megfelelő szempontok alapján elkészítsem a terveket és nekiálljak a kivitelezésnek. Nagyon szeretem ezt a részét a vállalkozásnak. Itt lehet igazán látni a jól elvégzett munka gyümölcsét. Számokkal, feketén-fehéren.

Így hát míg gyermekeim a suliban pallérozódnak, apa itthon “nyekteti” a biteket. És persze szerelünk is.

Izgalmas szeptemberünk lesz.

#villanyszerelés #villanypéter #panel #panelvillanyszerelés