SZERVEZÉS MINDENEK FELETT

Én magam régóta korán kelek, és szeretek is korán kelni. Azt tapasztaltam, hogy ez jót is tesz nekem. A hajnalok sötét csendjei vagy az éppen felkelő nap mindig az enyémek. Ez az én énidőm.

Hétköznap ez annyiban változik, hogy el kell indulnom a komolyabb forgalom előtt. De korán beérni is szeretek az adott heti munkahelyemre, az aktuális panellakásba. Bár hangoskodni még nem lehet olyan korán - van, hogy fél 7-re beérek már-, de tervezni, átgondolni a napot nagyon-nagyon-nagyon jól lehet.

Ezáltal egy olyan összeszedett és hatékony nap jön létre, amilyet mindig is álmodtam magamnak. Amikor adott területen eltöltesz már némi időt, és foglalkozol a dolgokkal behatóbban, tudod, hogy mi mennyi idő. Ismered a buktatókat, és mérni lehet az egyes munkafolyamatokat.

Ez az adott napi, de a heti beosztás szempontjából is kulcsfontosságú. Egy jó szervezés, és annak tűpontos végrehajtása a kulcsa a folyamatos, magas szintű szakmai megoldásoknak. Amikor a szakmai rész ily módon rendben van, az emberi hozzáállásra is sokkal több figyelmet fordíthatunk.

Ezáltal olyan értéket teremtünk a kollégáimmal közösen, ami megrendelőinknek nemcsak időt, hanem kézzel fogható, megtakarított pénzt jelent.

#villanyszerelés #villanypéter #panel #panelvillanyszerelés #teljesítménybővítés