1988! Megtaláltuk Pityke őrmestert!

Emlékeztek Pityke őrmesterre? Be kell vallanom: én is csak halványan. Tudom, hogy egy mese volt, mert aztán felnőtt fejjel néhány éve belenéztem pár részbe.

S hogy miért nem emlékszem rá? Talán egy magyarázat lehet erre az, amit most találtam a hétfői, “régészeti feltárások” alatt. (Régészeti feltárások = bontottam a bontandókat nem túl halkan.) A képen látható a talált kordokumentum, egy újság egy oldalának kb. a fele, valamikor 1988. júliusának végéről.


A dátum azért nem 100%, mert ez egy műsorújság, ami 1988. július 31. - augusztus 7. közötti hét tévéműsorait tartalmazza. A rajzfilm a Szünidei Matiné nevű blokkban volt látható, ami reggel 8-tól ment minden hétköznap.

Szinte biztosra veszem, hogy nemcsak azért nem emlékszem rá, mert kicsi voltam még, hanem mert igencsak tombolt a nyár, a kellős közepén voltunk. Én ‘88-ban, majdnem 6 évesen, vidéki srác lévén (TV-nk azért már volt) nem igen ültem bent a házban.

Felkeltünk - szünidő lévén - jó korán, aztán indultunk az udvarra, vagy ide-oda. Amikor ránézek a fiamra, aki most pont annyi idős, mint én akkor, eszembe jutnak emlékképek magamról ebből az időből. Ahogyan játszottunk, ahogyan felfedeztük a környezetünket: a kukoricást, a patakpartot és néha a focipályát.

Azt hiszem ezen a nyáron kaptam a Camping biciklimet. Volt pár zanyálás (jó nagy esés) belőle emlékszem, mert jó kavicsos volt az út a kereszteződésben, és csúszott, mint az állat.

Egyszóval: kinek volt akkor ideje tévét nézni a nyár kellős közepén?

#villanyszerelés #villanypéter #panel #panelvillanyszerelés