RÉTEST HORDTAM ÉS KÖZBEN FALAT VÉSTEM… NA AZ VOLT AZ IGAZÁN KEMÉNY IDŐSZAK

Hihetetlen tempóban zajlanak az események felénk, és úgy hiszem a nyári meleg ellenére csúcsra van járatva a gépezet. Egyik napon bevillant az érzés, hogy én bizony már átéltem ezt!

Ezen kalandom körülbelül sok évvel ezelőtt történt, amikor elkezdtem behatóbban foglalkozni a villanyszereléssel. Adta magát a lehetőség, és én szoros kezekkel megragadtam … a vésőgépet pedig főleg.

Merthogy bizony - az új és régi kollégáknak is mindig el szoktam mondani - én 3 évig szinte csak véstem. Komoly fizikai munka volt. Pláne úgy, hogy hajnalban még réteseket is szállítottam. Hajnali 3:30-kor keltem, “körbeszaladtam” a boltok között a sütikkel.

7:30 körül általában pedig már a lakásnál voltam. Délelőtt-délután véstem, ragasztottam, kábeleket fektettem, és ez ment hétfőtől péntekig. Mikor hazaértem, leültem egy székre, és szinte elaludtam. Matyi fiam ekkor született, és néha a babzsákokon terültem el, miközben ő ugrált rajtam.

Na akkortájt éreztem azt, amit most.

Emlékszem, hogy feszegettem a határaimat, és hogy ezt az időszakot egy komoly döntés és változás követte.

Vajon így lesz ez most is?

#villanyszerelés #villanypéter #panel #panelvillanyszerelés