HOGY NÉZ KI VILLANY PÉTER GYEREKEINEK MATATÓFALA

Mi az a matatófal? Tulajdonképpen egy fa gyúródeszka, amire mindenféle dolgot felszerelhetünk (fogantyúk, zárak, kapcsolók), amivel gyermekünk szívesen játszik. Tulajdonképpen a TV őskori változata. És még hasznos is.

Amikor divatba jött, úgy emlékszem, hogy elsősorban arra találták ki, hogy lekösse a gyermek figyelmét, hasznosan töltse az időt. De későbbi kutatások során kiderült, a matatófallal segíthetjük a gyermekünk finommotorikus és koordinációs készségeinek fejlődését.

Most hogy nézegettem ebben a témában a keresőt (fix, hogy délutántól minden 2. hirdetésben ezt akarnak majd eladni nekem), most már igazi biznisz épült rá. Különböző korosztályoknak, különböző nehézségű feladatok: ismerkedhetnek a számokkal, betűkkel, és még ki tudja mivel.

Nálunk ez azért egyszerűbb volt: én abból “főztem”, ami itthon volt. És hát mi van itthon sok egy villanyszerelőnek? Bizony: villanyszerelős kütyük. Úgyhogy a pár megmaradt IKEÁ-s fogantyú mellett a falat elsősorban a konnektor, a kapcsoló, dugvilla és egy elosztódoboz dominálja.

Természetesen az elosztóban kismegszakítók kaptak helyet, és az ujjacskák erősítésére egy kőkori FI-relé, amit még nekem is kihívás felkapcsolni. Hanga lányom rájöhetett valami trükkre, mert neki ez nagyon egyszerűen megy.

#villanyszerelés #villanypéter #panel #panelvillanyszerelés