AZOK A CSODÁS GLAMOUR NAPOK

Én bevallom azt hittem, hogy ilyen már nincs is. Bár az is igaz, hogy az ismerősi körömben most már jó ideje nem találkoztam ezzel. Illetve a hölgy, aki ezekre nagyon rá volt kattanva, már jó ideje nem tagja a családnak.

Épp ezért voltam annyira meglepve, mikor ügyfelem kétségbeesetten hív a felújítás kellős közepén: “Péter, össze tudod nekem írni SOS a konnektorokat, kapcsolókat? Glamour napok lesznek, és szuper kedvezményt kapok rájuk a barkácsáruházban!” - “Persze, nem gond, délután ugorj be, és megcsináljuk.”

Sejtettem, és korábbi tapasztalatok is azt mondatták velem, hogy nem eszik olyan forrón a kását. De hát egy esélyt adhatunk neki, és tényleg nem probléma összeírni a dolgokat, kialakult már minden, és azon a 10 percen sem múlik semmi sem.

A szerelvények összesítésénél kíváncsiságból megkérdeztem, hogy mennyi a százalék. Ennek tudatában gyorsan számoltunk és "gugliztunk" is egyet. Megdöbbenve tapasztaltuk, hogy nem is olyan jó az a kedvezmény. Sőt… Így kissé csalódottan, de inkább megnyugodva a mérhető megtakarításon, elengedtük a vásárlási lázat.

Szóval biztosan lehet minden szuper dolgot venni nagyon kedvezményes áron ezeken a napokon. Bár az általam használt szerszámokkal még nem találkoztam ilyen akcióban, ezért nem tudom biztosra. De ne dőljünk be mindennek.

Egy villanyszerelési boltban, de még inkább az interneten tényleg “töredék” áron lehet hozzájutni a konnektorokhoz, kapcsolókhoz. Még az is lehet, hogy egy lámpa árát is meg tudjuk spórolni.

Szóval ebben az esetben bátran ajánlom:A kockázatokról, és a mellékhatásokról, kérdezze meg villanyszerelőjét”.


#villanyszerelés #villanypéter #panel #panelvillanyszerelés #teljesítménybővítés