“EGY FELES REGGEL, MÉG A NAP IS FELKEL”

Szeretem az emlékeimet, és szeretek elmerengeni rajtuk. Nem, ezek nem a “mi lett volna ha” típusú emlékek. Ezekben nem igazán hiszek, úgy gondolom elvonják a figyelmet a jelenben megteendő dolgokról.

Nagyon szeretjük a kávét.

Ez régen is így volt, még a kezdetek kezdetén. Volt egy vízforralónk, egy egyszerű szerkezet, ami szerszám rangra emelkedett: fontos munkaeszköz volt. És az elmaradhatatlan zacskós porkávé. Az a 3 az 1-ben. Édesapám csak úgy hívta: a pálinka.

Általában hétfőn reggel volt a lakás átvétel és az utolsó megbeszélés. Apa mindig megjegyezte nekünk: “Fiam, készítsd a pálinkát!”. A megrendelőknek ilyenkor kivétel nélkül elkerekedett a szemük.

Ugyan soha nem mondták ki, de látszott: “Na b…d meg, ez jól kezdődik!”. És árgus szemmel figyelték minden mozdulatomat. Elővettem a “szerszámot”, feltettem egy adag vizet forrni. Ezt többnyire leplezetlen kíváncsiság övezte:

- “Itt főzöd a pálinkát?”

- “Igen, porból csinálom, csak forró víz kell hozzá”

- “Azt a k..va, mit ki nem találnak! Honnan van?”

- “A kínaiból. Ott a legolcsóbb.”

- “Ha én ezt az egyetemen tudtam volna! Mutass már egyet!”

És… a többit a képzeletetekre bízom. De emlékszem volt egy ügyfelünk, aki hozott apunak egy üveg igazi szeszt a munka végeztével.

#villanyszerelés #villanypéter #panel #panelvillanyszerelés #teljesítménybővítés