NAPELEMISTA KALANDOK - FÁRASZTÁS ALATT VAGYOK A HOROG VÉGÉN?

Hétközben rájöttem, hogy én egy "birka vagyok". Sajnos vannak olyan szituációk, amikor ezt ki kell mondanom. És ez most egy ilyen szituáció volt. És rá kell világítanom a birkaságom mivoltára is.

Nem szoktam sürgetni a dolgokat. Nem is vagyok igazán rámenős, és ezért nem szoktam nagyon reklamálni sem. Elfogadom, hogy ha valami lassabban történik, vagy ha valami nem egészen úgy történik. Szóval birkaságom felróható akár a konfliktuskerülő tulajdonságomnak is.

Ez esetben történetesen elfogadtam azt, hogy a raktáron lévő, még a nagy bejelentések előtt megrendelt cuccaimhoz nincs akkumulátor. Majd csak 3-4 hét múlva. Na jó, hát van türelem. De mondom: elhoznám. Hát inverter sincs, majd 1-2 hét.

Majd hívnak…

Hát jó, mondom, ez van, ha nincs, hát nincs, ha hepciáskodom, attól még nem lesz. S bár a pénzem benne áll - mert kifizettem (tudom, birka vagyok, beeeeeee), de hát gondoltam, raktáron van, kifizetem, elhozom. (Beeee-beee-bee).

Mára azért fogyogat a lelkesedés.

Hozzáteszem jó birkaként türelmes vagyok, nem piszkálok senkit sem. Ezernyi apróság jöhet közbe, amiért nem hívnak, nem írnak e-mailt, nem jelentkeznek, nem és nem… nincs hír. Ja, hogy nekem kéne ba…tatnom őket hetente ötször?

Neeeeeem. Beeee, jó birka nem tesz ilyet. S én jó birka vagyok. És mint ilyen, inkább gyártom a konteókat (összeesküvés elméleteket), minthogy felemelném a telefont és kérdeznék, hogy "Na figyeljetek!".

Megnéztem kíváncsiságból az árát a rendelt rendszernek. Az amúgy sem olcsó cucc ára 25%-al lett drágább az elmúlt majd 2 hónapban. És az én kis elmém azt szülte meg ebből, hogy az én cuccomat talán bizony eladják drágábban…

Merthogy elképzelhető, hogy mindig ott van raktáron, de ameddig nem jelentkezem, addig mindig el lehet adni drágábban. A brit tudósok amúgy is biztosan "kikutatták" ezt elme szinten, hogy valószínűleg úgyis előbb kérem vissza a pénzem megunva a várakozást, minthogy heti ötször reklamáljak a termékért.

Szóval azért hétfőn felhívom őket, hogy mizujs.

#villanyszerelés #villanypéter #panel #panelvillanyszerelés