TÁMAD AZ ELEKTROMOS VADMACSKA

A történet annyiból érdekes, hogy a mellékelt képet pont előtte való este láttam immár másodszor. Akkor is megmosolyogtatott, de most annyira ideillő volt, hogy majdnem felébresztettem a családot a hirtelen “nyerítéssel”.

A következő e-mailt kaptam egy kedves ügyfelemtől:

Kedves Péter! Az egyik macskánk bevadult és azon kívül, hogy a mosógép csöveit szétrágta, megrágta a konnektort is és a falból is kihúzta! Életemben nem hallottam még ilyenrôl, de emiatt szeretném kérni, hogy macskabiztosra szereljék a konnektorokat!

Én magam is dolgoztam mellette, és akkor elég szelíd volt mindkét cicus. Egy darabig nézték, hogy mit is csinálok, de aztán lankadt az érdeklődés, és elvonultak lepihenni. A fúrás sem zavarta a lelki nyugalmukat, mikor a lámpákat tettem fel.

De a macsek tényleg fura volt kissé. Kollégám hívott a pultvilágítás szerelése kapcsán, s nekem olyan érzésem volt, mintha másra figyelne közben. Kiderült, hogy a cica az ajtó mögül figyeli, és a kollégám azt várja, mikor ugrik rá. Ezért tűnt úgy, hogy nem koncentrál eléggé a mondandómra, várta a “támadást”.

Szerencsére nem történt semmi gond. Én magam sem hallottam még soha ilyenről, pedig dolgoztam már egy-két olyan lakásban, ahol az állatok ott maradtak. Az, hogy az egereket és egyéb rágcsálókat vonzza az elektromos kábel, az tény. Valami megmagyarázhatatlan oknál fogva megrágnak mindent, még ha bele is pusztulnak.

De hogy már a macskákat is megvadítja az “áram”?

Megelevenedik a Macskafogó című mese, vagy a Kutyák és Macskák című film Mia-uralma?

Bara-Horváth Péter - "Villany Péter"
tulajdonos

#villanyszerelés #villanypéter #panel #panelvillanyszerelés