ELEKTROMOS ÉS OKOS A MÁLNÁSUNK

Tegnap már utaltam rá, hogy ha jó az idő, akkor a nap nagy részét kint töltjük a kertben. Most, hogy a fagyok hellyel-közzel már elköszöntek tőlünk, elindult nálunk a málnatelepítési szezon.

Életem egyik meghatározó növénye (kapok feleségemtől Katitól, aki kertészmérnök: tudom-tudom, bokor) a málna. Nem tudom miért, nagyon szeretem. Nem csak az ízét, hanem az egész növényt. Szúr mint a tű, ha nem jó helyen fogod meg, de nagyon édes is tud lenni. Lehet ez a kettősség fogott meg benne.

A fontos, hogy a málnafelelős itthon én vagyok. Mivel nem régóta lakunk itt, ahol lakunk, ezért még nem sikerült kitapasztalni 100% mértékben, hogy milyen fajták alkalmazkodnak a legjobban a körülményekhez. De ez egy folyamatos kísérlet.

A pontos helyük már megvan (mert a napsütötte részt jobban kedvelik), és így most már kialakíthatom az oszlop-rendszert a számukra. Ennek kettős funkciója lesz: egyrészt tartja a növényt, másrészt világítást biztosít az éjszakai nasizáshoz.

Igen-igen jól olvastad: nyáron éjszaka kellemes az idő, és ha a szúnyogok is megkímélnek, akkor a kellemes LED-fénynél (amit napelem tölt majd fel, távolról kapcsolható lesz) az éjszakai málna-legelés igazi élmény lesz a családnak.

#villanyszerelés #villanypéter #panel #panelvillanyszerelés