GÁZTŰZHELYES PANELFŰTÉS

Találkoztam ezzel már korábban is. Körülbelül 2 éve voltam egy ingatlant felmérni elektromos felújítási szempontból egy esős (és meglepően hideg) október elejei napon, kora reggel.

Mivel magam szeretek korán járni a városban, néha a lakás megtekintéseket is ide, munka elé teszem. Általában az a tapasztalat, hogy ez mindenkinek tökéletes, nem vesz el a napból.

Szóval volt ez a felmérés, és a saroklakás elég hidegnek bizonyult. Több ablak, (még) szigeteletlen paneltömb. Aztán meglepődtem, mert én még ilyet nem láttam: mind a 4 gázrózsa full lánggal égett, és “ontotta” a meleget!!!

Még egy kis ventilátorral rá is segítettek, hogy jobban kijöjjön onnan a meleg. És csak megkérdeztem, hogy ezt most hogyan és miért, mire elmondták, hogy fűtés még nincs, és amúgy is ezek a lakások nagyon hidegek. Idézem: “ezekben az időszakokban ezen a módon fűtjük fel a lakást”.

Aztán a múlt héten egy mások helyen megint összefutottam ezzel, de most brutál lángon égett a gázfőzőlap. Hogy nagyobb legyen a meleg, a néni levette azokat a kupakokat!!!

És ő is egy kis hajszárító szerű eszközzel fújta tovább a nappalijába a meleg levegőt.

Életveszélyesnek nézett ki, ezért szóltam is a tulajdonosnak, de ő is tudott már a dologról. Sajnos hiába szigetelt a panel, ha a nyílászárók nincsenek cserélve, a régi fa ablakkeretek mellett szökik a levegő….

#villanyszerelés #villanypéter #panel #panelvillanyszerel