NAPELEMISTA KALANDOK - MEGJÖTT A NAPELEMEM!

Végülis "csak" két hónap volt, ugyanakkor a jelen pillanatban azt gondolom, hogy én voltam a naiv. Szeretem az összeesküvés elméleteket, meg is írtam az elképzelésemet múlt hét hétfőn arról, hogy szerintem mi lehet a késés oka. Ugyanakkor minden jó, ha jó a vége.

Szállításnál pár apróság elkerülte a figyelmemet. Így utólag be kell vallanom, hogy ténylegesen úgy ugrottam neki ennek a projektnek, hogy nem ástam bele magam minden aspektusába.

Mentségemre legyen mondva, nagyon akartam napelemet kisebb méretben. Elég zaklatott időszakban jött az érzés, hogy ne halasszam tovább a vásárlást. Ezért nem volt időm megnézni külön-külön, hogy mi mennyibe kerül, és külön-külön megvásárolni: ide nekem egyben!

Mintha laikusként felmentem volna egy weboldalra, ahol napelem pakkot árulnak, és megvettem volna a számomra legkedvezőbbet. Természetesen előre elolvastam a lényegesebb tudnivalókat, de csak annyira, hogy tudjam mire számítsak.

Szállításnál derült ki pár apróság. Ezekre nem figyeltem. Gondot nem okozott, de meglepett. (Oké-oké, ha előre megnézem nem lephetett volna meg.) A napelem táblák ebben a teljesítményben HATALMASAK! Mármint olyan szempontból, hogy én átlag méretekkel rendelkezve egyedül ezeket biztosan nem teszem fel a háztetőre.

A másik az akkumulátor. 60 kilogramm darabja. Nem foglal sok helyet, de brutálisan nehezek. A fogása a rászerelt fülénél fogva jó, és a cipelése sem problémás. De több darab tárolásánál ezt a súlyt figyelembe kell venni a Salgó polc biztosan nem fogja bírni.

De sebaj, hazajutott minden, és végre elkezdődhet a tanulmányozás…

#villanyszerelés #villanypéter #panel #panelvillanyszerelés