NAPELEMISTA KALANDOK - NAPELEMET HITELRE?

Nem lehet elengedni ezt a témát, mert most a fél ország (na jó, inkább talán csak a félnek a fele) ezen pörög. Gyorsan megírom, hol is tart a projektem, hátha segít azoknak, akik éppen dilemmáznak a telepítésén.

Még július elején rendeltem egy egyszerűbb, előre összeállított rendszert, hogy a lehetőségeimhez mérten kipróbáljam, és megnézzem, hogy hogyan is működik és tapasztalatra tegyek szert.

Sajnos, így augusztus végén továbbra sincs róla semmi hírem. Persze e-mail váltások történnek, tehát szerencsére eltűnve és elbújva nincs a cég. De utólag látom, hogy mégiscsak jobb lett volna külön-külön beszerezni minden eszközt ebben a 2 hétben, amikor szabadságunkat töltjük.

De szerencse a szerencsétlenségben, hogy kifizettem előre. Mert persze gondolhatnánk, hogy “ennyi pénzt előre kiadni?”, és igen, megfordult az én fejemben is, de 30%-ot (!) drágult azóta minden. 30%-ot. És mi lenne, ha hitelre vettem volna? Valami jó kis 0%-os áruhitelre (van még ilyen?).

Azt a hét meg a nyolcát, fizethetném a törlesztőt, az áru meg még sehol. És a megtérülés szépen csúszna (mondjuk ez a rész így is igaz). És nincs mi csökkentse a fogyasztást, tehát a keretekbe való “beférést” is akadályozza és kitolja. Hjaaaajjjajjjjjajjj… megannyi kérdés.

És ha mégsem váltja be a hozzáfűzött reményeket? (Sebaj, majd a házi szélerőmű, hamarosan engedélyezik.) És egyre drágább lesz minden energia? És még ennek is fizethetem a törlesztést? El tudom-e majd adni? Vagy viszik a házat?

Hjaaaajjjajjjjjajjj… megannyi kérdés.


#villanyszerelés #villanypéter #panel #panelvillanyszerelés