IRÁNY A MARS!

Megirigyeltem Elon Muskot, ez az igazság.

Ahogyan múltkorában nézegettem a videókat arról, hogy hogyan hegesztik az űrhajókat náluk, bevallom kedvet kaptam hozzá én is. És miután lesz majd házi atomerőművünk (a Rolls-Royce csinál nekünk minit), szerintem rakétát barkácsolni sem lesz nagy kihívás.

De addig is elő kell készülni. Úgy számítom, hogy a különböző dolgok árai a nyersanyagok és a belőlük gyártott alapanyagok mennyiségének csökkenése miatt, esetleg hiánya vagy beszerezhetetlensége okán, jó komoly drágulás várható minden téren.

Azt gyanítom, én laikus, hogy az alapanyag hiány miatt ezt a sok hiper eszközt nem lehet majd használni. Hiszen mit kezdesz egy rakétameghajtó üzemegységgel, ha nincs vas a vázhoz, amire felerősítsd? Emiatt ezek az alkatrészek potom áron lesznek elérhetőek (szerintem 2 jól tojó tyúkért már kapsz majd).

Ezért már most beszerzem az anyagokat, és üres óráimban (mondjuk abból nincs sok) elkészítem az alapját egy ilyen Mars rakétának. Na erre pedig azért van szükség, mert ha a nemzetközi helyzet fokozódik, akkor pár emberrel beszuszakolódunk ebbe a rakétába, és irány a Mars.

Kolonizálunk egy jót. De nagyon-nagyon lényeges - erre figyeljetek, kérlek -, hogy csak adott méretű és tömegű csomagot tudtok majd felhozni a fedélzetre. A többi feláras, és nem ígérem meg, hogy nem ég el a rakéta alsó részén lévő tárolóban.

Viszont ehhez pénz kell. Vagy anyag. És bizony mindkettő előre. Úgyhogy ha szeretnél csatlakozni a Mars expedíciónkhoz, akkor kérlek utalj kisebb összeget elköteleződésed jeleként a peter@villanypeter.hu e-mail címre. Szívesen fogadunk élőállat és termény-felajánlásokat is.

Nagyon fontos! Az ne zavarjon meg, hogy ha a házunk felé jársz, és a rakétát meglátod futónövényekkel benőve a kertben! Ez a terv része!

Csak, hogy ne tűnjön fel senkinek mire is készülünk…

#villanyszerelés #villanypéter #panel #panelvillanyszerelés