KÖSZÖNJÜK AZ AJÁNLÁSOKAT

Egy szakember életében nagyon fontosak a visszajelzések. Bár sokáig nem tudatosult bennem ennek fontossága, főleg amiatt, mert a szakmai képzettségre koncentráltam elsősorban.

De amikor a helyére kerülnek a szakmai kérdések, és az ilyen téren történő fejlődés biztosított, előtérbe kerülhetnek különböző egyéb területek is. És itt elsősorban a munkák emberi oldalára gondolok.

Én magam sokáig nem tudtam tudatosan figyelni erre. Azt sejtettem, hogy nem elég csak jól elvégezni a munkát. Ahhoz, hogy a másik oldalon az elégedettség - divatos szóval az ügyfélélmény - a lehető legjobb legyen, szükség van még arra a pici pluszra is, amit az egyszerűség kedvéért csak “emberi oldalnak” nevezünk.

Ennek szerves részei azok a beszélgetések, amik jobb megértést biztosítanak, és amiken keresztül a saját felkészültségem, hozzáállásom is tesztelhető. Apró jelek, amikre figyelve könnyebben hangolódhatok rá az adott szituációra.

Amiben természetesen, és mégis profin képviselhetem az általam fontosnak vélt álláspontokat, mutathatom meg a tevékenységünket.

És a végén mindez olyan elégedettségi “mutatót” jelent, aminek egyenes következménye az ajánlás.

Köszönöm nektek!

#villanyszerelés #villanypéter #panel #panelvillanyszerelés