ÍGY BESZÉLGESS SIRIVEL ÉS ALEXÁVAL!

Egy korábbi ügyfelem - ahol előkészítettük az elektromos hálózatot az okos-otthon megoldásokra - érdekes nézőpontot adott. Én magam furcsálltam, de aztán máshonnan is, más emberektől is hallottam erről.

Mégpedig azt, hogy azért nem szeretnének ilyen beszélő, hanggal irányítható ketyeréket, mert nem tudnak angolul beszélni. “Á Péter, figyelj, majd ha lesz időm, megtanulok egy kicsit angolul, na majd akkor talán!” És hát tudjátok mi szokott lenni ebből...

Nekik jó hír: lehet már korábban is volt, de én most fedeztem fel: a Google Translate segítségével ez az akadály is elhárítható. Ugyanis nemcsak felolvassa a szöveget, hanem a neki elmondott szöveget le is tudja írni, és fordítja is neked egyből, sőt hangosan ki is mondja.

Igen, elég csak elmondanod neki magyarul amit szeretnél, lefordítja, és kellemes női (néhol enyhén erotikus) hangon mondja is angolul. Egy kedves barátom mutatta meg nekem, hogy már ez is létezik, s azóta ezzel játszunk itthon.

Lehet hogy ezzel végleg elhárul minden kommunikációs akadály azok előtt is, akik nehezen tanulnak nyelveket? És nemcsak ezen a területen?

#villanyszerelés #villanypéter #panel #panelvillanyszerelés