PROGRAMOZOM AZ OKOSMÉRŐT

Mindjárt itt - a tegnapi írásomban már előre jósolt - kihívások egyike. Naívan azt gondoltam, hogy majd pikk pakk csak bedugom ezt az okos mérős dugaljat, és ontja is magából az információt.

Hát nem. Még a mobil alkalmazáson keresztül sem hajlandó azt, és úgy megcsinálni, ahogyan azt én szeretném. Jó, akkor ugorjunk egyet. Ehhez már némi utána olvasás, pár nap youtube tréning és némi elszántság kellett.

És láss csodát, most már minden kommunikál mindennel, mindent látok a laptopomon, és le tudom mérni azt tutira pontosan, amit a kütyü applikációján keresztül csak átlagolva és összesítve láttam.

És innen kellene még egyet ugranom, na ehhez viszont már "scripteket", meg mit tudom én miket kéne írni. Azt hiszem ez az a pont, ahol 100% biztosan előnyben vannak a programozók, nem is csodálom, hogy a DIY okosotthonok építésében ők járnak az élen.

Nekem viszont ezen a ponton válik hobbivá a dolog, és itt kell eldöntenem: megcsináltatom valakivel, aki már csinálta ezt, vagy elmerülök és rászánom az időt a kísérletezgetésre?

#villanyszerelés #villanypéter #panel #panelvillanyszerelés