HORGÁSZAT ÉS MÁLNASZÜRET LED FÉNYBEN

Hát végre eljött az én időm! Nem mondom, hogy nem vártam, mert de. Dolgoztam érte eleget és keményen, de ez a 2 óra mindenért kárpótolt!

Szóval igen, végre voltunk a gyerekekkel horgászni, sikerült mindent elintézni ezzel kapcsolatban. A munka is úgy haladt, ahogy kellett, és kikanyarítottam ezt az időt erre.

Imádtam: Hanga lányom fürdött egyet a tóban, mert melege volt (jó, ő azt mondta, szólt a halaknak, hogy menjenek Matyihoz). Matyi fiam bottal csapkodta a vizet (spicbottal horgászott). A halak amúgy tuti jól laktak a part közvetlen közelében (az összes etetőanyagot bedobálták, mert gyurmázni lehetett vele), és a végére tényleg fogtunk is belőlük.

Egész jó lesz ez az időbeosztás. Felkészül: a málnás LED világítása! (Az eszközök megvannak, csak össze kell szerelni őket.)

#villanyszerelés #villanypéter #panel #panelvillanyszerelés