KALANDOK A FELMÉRÉSEK SORÁN

Bár korábban nagyon féltem ezektől az alkalmaktól, mert nem éreztem kellőképpen magabiztosnak magam, és nem tudtam miről is fogunk beszélgetni, vagy hogy hogyan is lesz pontosan egy ilyen felmérés.

Az első alkalom óta eltelt már jó néhány év, de bevallhatom, még most is ugyanolyan izgatottan megyek ezekre a találkozókra. Sokat alakult, csiszolódott a módszertana annak, ahogyan levezetek egy ilyen “eseményt”. De az izgalom ugyanaz.

Megvan a sorrendje annak, ahogyan végigvesszük és átbeszéljük a különböző területeket, ezért ebben már nagyon magabiztos vagyok. Így viszont marad idő megélni a pillanatokat, a történeteket és sztorikat.

Minden egyes ember más és más, egy-egy történet. Nagyon szeretem meghallgatni, mik az elképzelések, miért úgy gondolják. Sokszor szóba kerül, hogyan élnek most, és hogyan szeretnének majd a jövőben. Hihetetlen élmények kerülnek elő: munkával, élettel, emberekkel kapcsolatban.

Nagyon szeretem ezeket a felméréseket. És nagyon szeretem átélni, hogy jövőbeli életek alapjainak lerakásában mi is részt vehetünk, egy biztonságos hálózat kialakításával segíthetünk.

#villanyszerelés #villanypéter #panel #panelvillanyszerelés #teljesítménybővítés