DRAGON BALL!

Szerintem sokan emlékeztek még a Dragon Ball mesére. Annak idején délutánonként vetítették, nagyjából pont úgy ért haza az ember fia az iskolából. Aztán betiltották, majd átkerült egy késő esti időpontba. Még hellyel-közzel azt is néztem, de már egy idő után az alvás fontosabb volt.

Nem tudom mit szerettem benne, igazán nem. Mai szemmel nézve kissé vontatott is, bár lehet ez csak a felgyorsult világ hibája.

Valamikor pár évvel ezelőtt kaptam egy sugallatot, hogy az akkori céges pólóra a minta legyen a szuper csillagharcos. Mert ugye van a sima villanyszerelő, meg a panel villanyszerelő.

(Korábban már volt egy fura sztorim is ezzel kapcsolatban egy III. kerületi panellakás felmérése közben. Itt a sztori linkje: https://www.facebook.com/photo?fbid=10154589609522010&set=a.434249397009 )

Nemrég egy barátom felhívta a figyelmemet a 2009-es Dragon Ball filmre. És nem mellesleg megjegyezte, hogy egy ilyen harcos feelinget lehetne adni a karakteremnek, ami egy keményebb vasbetonból készült panel lakásokkal foglalkozó villanyszerelőtől amúgy sem esik távol (kell hozzá azért szuperképesség na).

Mivel pontos címet nem tudtam a filmhez, így elkezdtünk keresgélni a fiammal.

Megnéztünk pár rövid videót Son Gokuról, ha már ott voltunk. Az egyik ilyen harc közben Matyi rám nézett, majd visszanézett a mesére, majd megint rám: “Apa, te innen vetted a frizurádat?”

Mit mondhattam volna mást: Igen.

#villanyszerelés #villanypéter #panel #panelvillanyszerelés