HÁZKUTATÁSOS ELLENŐRZÉST KAPTUNK

Az, hogy egy cég körül rendben legyen minden, napjainkban az egyik legfontosabb dolog. És hatványozottan igaz ez az építőiparra, ahol - valljuk meg őszintén -, iszonyatosan sok a visszaélés. (Igyekeztem valahogy finoman fogalmazni.)

Az a véleményem, hogy hosszú távon csak az előírások betartása, a szabályok figyelemmel kísérése és a változások gyors reagálása hozhat sikert. És nem utolsósorban, ha minden rendben, nyugodtan alszom. Ez sem utolsó szempont.

Ennek egyik ékes példája volt a múlt hét keddje, amikor hivatali ellenőrzést kaptam. Jelenleg a folyamatban lévő panellakás felújítások mellett éppen "vakációmat töltöm" egy jövőbeni kétlakásos társasház elektromos munkálataival. (Értsd: vakáció minden, ami nem panellakás.)

A történet pikantériája az volt, hogy éppen az emeleten püföltem a csöveket a padlóhoz, és emiatt nemigen tűnt fel, hogy ide kiabálnak. Ablakok még nincsenek az ingatlanon, ezért a környék összes zaja “beszűrődik”: egy forgalmasabb útvonal mellett, buszmegállóval és kisbolttal a közelben.

Szóval nem hallottam meg elsőre igazán, de inkább nem is törődtem vele. Tényleg nem úgy tűnt, hogy nekem kiabálnának. Végülis aztán csak lementem, mert gyanús volt, hogy a hátsó részről szólítanak, és akkor jött a “meglepetés”: rendőrök és hivatali dolgozók álltak a ház előtt.

Gyorsan le is csekkolták, hogy létező cég vagyok-e, majd megkértek, hogy járjuk végig az ingatlant. Ezt meg is tettük, és kiderült, hogy erre azért volt szükség, mert a késői reakciómból azt gondolták, hogy elbújtattam valakit vagy valakiket. Megállapították, hogy tényleg csak én tartózkodom ott, és ha valaki a szomszédba átugrott volna, vagy a kertben bújna el egy bokorba, azt látták volna.

Elmondták még, hogy nagyon szigorúan veszik az alkalmazottak ellenőrzését, ezért ez mindig legyen rendben. Sajnos szelfit nem készíthettem velük, mert azt hivatalból nem tehetik meg, de jót nevettek rajta, amikor megkérdeztem.

Bara-Horváth Péter - "Villany Péter"
tulajdonos

#villanyszerelés #villanypéter #panel #panelvillanyszerelés