SOKAN NEM TUDJÁK: GRAFIKUS DIZÁJNER VAGYOK

Azt gondolom magamról, későn érő típus vagyok. Későn találtam meg a hivatásomat, későn kezdtem el komolyabban foglalkozni tudatosan a dolgaimmal. Bár ugye kinek mi a későn …

“Karrierem” (inkább “munkáséveim”) elején még sok mindent kipróbáltam. Sokat olvastam arról bő 10 évvel ezelőtt, hogy nem probléma, ha nem dolgozol egy helyen örökre, és egy statisztikát is láttam, hogy egy mai fiatal meddig marad a munkahelyén átlagban (de erre már nem emlékszem).

Emiatt nem is igazán foglalkoztam azzal, hogy mélyen beleássam magam egy adott munkába (vagy el sem jutottam odáig), ha nem tetszett, vagy úgy hozta az élet és a kényelem, leléptem. Így kerültem egy reklámtárgyakkal foglalkozó pici céghez, ahol végül a céges grafikák rajzolásával, előkészítésével és a weboldalakkal foglalkoztam.

Ezt kimondottan szerettem, még külsősként is sokáig gyártottam a különböző látványterveket a különböző cégeknek.

De ekkor már ezekből a tapasztalatokból elkészítettem a villanyszerelő weboldalunkat (grafikát és szöveget egyaránt), és innen már csak egy lépés volt annak az alapja, amivel most foglalkozom.

De ez már egy másik történet.

#villanyszerelés #villanypéter #panel #panelvillanyszerelés