MILYEN LESZ A JÖVŐ OTTHONA?

Egy festő ismerősömnek meséltem a LED falakról múlt hét pénteken, és mivel valószínűleg túl lelkesen ecseteltem a jövő lehetőségeit, nagyon bepánikolt.

Bevallom az eredeti ötlet nem is az enyém, hanem barátomé és harcostársamé, de együtt tudok érezni vele, és lelkes is lettem ettől a lehetőségtől. Az alapgondolat az, hogy a LED technológia hihetetlen fejlődésével olyan határokat feszegetünk, amik a mindennapjainkat változtathatja meg.

Gondoljunk arra, hogy a hálószobában a reggeli ébresztőt nem a telefonunk fogja prezentálni (vagyis valószínű igen, de máshogy mint most), hanem a körben a falra szerelt LED-falak. Gyakorlatilag oda varázsolhatunk egy ébredő erdőt, a napfelkeltével, a megvilágításokkal.

Ami eddig csak prémium szállodák prémium szolgáltatásaiban voltak elérhetők (vízesés mellett az erkélyen kávézni reggel), most mi magunk átélhetjük a lakásunkban. Ha éppen az a kedvencünk, akkor egy rock banda koncertjére is ébredhetünk (a szomszédok is biztosan örülni fognak).

Festő cimborámnak még egy videót is mutattam erről, ledöbbent, mennyire fejlett már ez és mennyire élethű. Kicsit megijedt, de megnyugtattam, ha netán beleállna a festő szakma a földbe emiatt, akkor nálunk lesz felvétel a megnövekedett igények miatt.

#villanyszerelés #villanypéter #panel #panelvillanyszerelés