A NAGY TESTVÉR FIGYEL TÉGED? ÚGY TŰNIK, IGEN

Többször is megfigyeltem már ezt a jelenséget, és ezzel biztosan nem vagyok egyedül, de ez most megdöbbentően gyors volt.

A digitális világban, ahol egyre több elektromos kütyü vesz minket körül, egyre nagyobb sebességgel “vándorolnak” az adatok a hálózatokon, össze van kötve minden mindennel és mindenkivel, már nem is olyan meglepő.

Siófokról hazafelé történt az eset.

Kollégámmal utazás közben beszélgettünk az oktatásról (mindkettőnk gyerkőcei abban a korban vannak, hogy gondolkodni kell az ezirányú lépésekről) az M7 autópályán.

Szóba került ezzel kapcsolatban tényleg sok minden, és mivel az én gyermekeim idősebbek, egy picit több tapasztalatunk van a témában (és életközeli is, nemcsak olvasott). Ez csak annyit jelentett egyébként, hogy többet meséltem (szeretem egyébként a hangom).

A beszélgetés vége felé, - már közel Budapesthez -, érintettünk kényesebb témákat az oktatásban (amiket szívesen söprünk a párna alá, tudomást sem véve róla). Ezzel kapcsolatban merült fel egy alapítványi iskola, amit viszonylag kevesen ismernek. Legalább 2-3 percet meséltem róla az út végén, és a hozzá szorosan kötődő cégről is szót ejtettünk.

Hamarosan megérkeztünk uticélunkhoz, és abban maradtunk, - mivel kíváncsi volt rá pontosan mi is ez -, majd rákeres. És láss csodát, 30 perc múlva érkezett tőle az üzenet egy képernyőfotóval (amin az említett cég hirdetése volt látható): “Ezt adta ki a facebook egy perce … Még hogy nem hallgatnak le ...”

#villanyszerelés #villanypéter #panel #panelvillanyszerelés