ÉLŐ KALANDOK A TIKTOKON: A DIGITÁLIS DISCO


Érdekes megfigyelést tettem: amikor élőben vagy a TikTok nevű közösségi platformon, kissé olyan, mintha egy digitális diszkóban lennék.

Hogyan??? Máris elmagyarázom.

Annak idején rock táncházba jártam (ez sok ismerősömnek nem mond semmit, de keveseknek nagyon sokat!), de a párhuzam erre is helytálló. A néhai XXL-DISCO felső emeletén, a színházteremben volt minden szombaton. (Na nem biztos, hogy színházterem volt, majd esetleg megerősítitek.)

Halványan emlékszem, amikor először mentem oda, még minden és mindenki ismeretlen volt. Aztán ahogy egyre többször és többször mentünk a barátokkal, teljesen olyan lett, mint egy nagy család, egy egész falunyi rokonsággal. Látásból tudtad, hogy ki kicsoda, volt akivel néha pár szót váltottál, és néha “táncikáltatok” is (igen, néha lehetett táncnak is nevezni).

Szóval hát ott vagyok a digitális térben a telefon egyik oldalán, élőben, és pont ezt az érzést adta nekem. Nem tudtam róla, én is csak egy beszélgetés alkalmával öntöttem szavakba ezt az élményt. És valóban, más területeken is megfigyelhető, hogy a közösségbe vágyó embereket a “bezártság” különböző online felületekre terelte.

És így a végére: bár “ismerkedési estként” volt sokszor meghirdetve, ki emlékszik még a VASS-FŰRÉSZ SHOW-ra?

#villanyszerelés #villanypéter #panel #panelvillanyszerelés