EMELKEDIK AZ ELEKTROMOS AUTÓZÁS ÁRA

Hellyel-közzel követem az elektromos autók sorsát és piacát is. Egyelőre nem találom gazdaságosnak az elektromos autóra váltást, de vélhetően nincs messze az idő, hogy meglépjem én is. A világ alakulásának függvényében valószínű a következő verdánk már az lesz.

Nem foglalkozom vele, ezért nem is vagyok uptodate (naprakész) a történésekben. Nagyjából látom a legújabb híreket, követem a - szerintem legnagyobb - ilyen jellegű magyar hírportált is. Szeretem az újításokat vagy az erről szóló híreket, de azért a fizikai alapokat ismerő szakemberként bizonyos dolgokat kétségekkel fogadok.

Viszont le a kalappal előttük. Sokszor - bár szerintem néha túl egyoldalúan ugyan - elemzéseket tesznek közzé, utána járnak a híreknek és pletykáknak, hogy tényleg megsüvegelendő az a munka, amit beletesznek egy-egy ilyen írásba.

Most legutóbb az elektromos autók töltésének áremelkedését vették górcső alá. Az alapja az volt, hogy több szolgáltató is bejelentette, emelkednek a töltőállomásokon a töltés egységéért elkért összegek. Ez az emelkedés nem egységes ugyan, de valahol várható volt. Sajnos nincs ingyen ebéd, és profitot termelni akaró cégek esetén lehetetlen nem reagálni a nemzetközi változásokra.

Érdemes rákeresni, átfutni a táblázatokat és elemzéseket. Nagyon-nagyon tanulságos.

Ha azt veszem alapul, hogy egyre több helyen szűnik meg az ingyenes vagy nagyon kedvezményes parkolás is, akkor lassan azért oda juthatunk, hogy nem biztos, hogy a körülmények segítenek ennek a közlekedési módnak további exponenciális terjedésében.

Mint potenciális vásárló, érdeklődve várom a fejleményeket, mindenképp figyelemfelkeltő időszak következik ebben a szegmensben is.

#villanyszerelés #villanypéter #panel #panelvillanyszerelés