AKI TUD, AZ MINDENNEL TUD

Be kell vallanom, szeretem a podcastokat. Hétfőn írtam erről, hogy az utóbbi időben milyen nagy divatja lett ennek a műfajnak. Az én “rajongásom” oka elsősorban az, hogy vezetés közben könnyen fogyasztható tartalomról beszélünk. Rádió helyett.

A fenti mondatot egyik reggel hallottam a ‘Made in Vegas’ podcastban, amit kedves barátomék csinálnak. Egy pillanatra meg is állítottam, és vissza is hallgattam azt a pár gondolatot ezzel kapcsolatban.

“Aki tud, az mindennel tud.” - Megállítottam a hanganyagot, lehunytam a szememet, megismételtem magamban még egyszer: “Aki tud, az mindennel tud.”. És megrohantak az emlékek. A kezdetek, az első lakások, a kutatások, a fejlődés, huhhhh. Micsoda út!

Azt tapasztalom a környezetemben, főként a “friss hús” villanyszerelők esetében, hogy kialakult egy verseny közöttük a jobbnál jobb eszközök beszerzésére. Sok márka kínál jobbnál jobb gépeket, amikkel “játék” a munka. Brutál összegeket költenek erre.

Mondom ezt úgy, hogy tényleg kipróbáltam szinte mindent, és végigjártam a szamárlétrát. Annak idején az olcsó kategóriás gépekkel kezdtünk. Nem titok ez. Amikor ezeknek elértük a határát, akkor a következő lépésként jött a drágább és jobb. Ezzel tényleg növekedett a hatékonyság.

És amikor e felett is “eljárt az idő”, mert már fizikailag és technikailag sem lehetett vele gyorsabban és/vagy könnyebben dolgozni (nem segítette jobban a munkavégzést), léptünk a következő szintre. És így tartunk most ott, ahol tartunk. Az elérhető piac egyik legjobb márkájával dolgozunk legnagyobb megelégedésünkre.

De ha ne adj’ Isten valamilyen oknál fogva elő kellene venni a régi "oldschool" gépeket, hát nem esnénk kétségbe… Egyrészt még van belőle működőképes tartalékban, másrészt közel olyan hatékonyan tudom használni őket, mint az újakat.

Mert “aki tud, az mindennel tud”.

#villanyszerelés #villanypéter #panel #panelvillanyszerelés