FOLYAMATOSAN FEJLESZTÜNK

Az egyik legfontosabb dolog egy kis cég esetén is: a fejlesztés. Számomra ez mára már vitathatatlan. De ugyanakkor mit is jelent ez? Mit fejleszt egy villanyszerelő? Azonkívül, hogy mondjuk áramot egy aggregátorral…

Sokáig a kutatás-fejlesztés, és a hasonló dolgok egy távoli, misztikus massza volt csupán. Ott hömpölygött a távolban, és azt gondoltam róla, hogy fura tudósok kutatnak egy laboratóriumban, aztán abból lesz mindenféle kézzel fogható történés hosszú évek során.

Idealista elképzelés volt, és nagyobbat tévedni sem lehet. De hát így jár az, aki nem olvas, néz, vagy kutat az adott témában. Mentségemre legyen mondva, totál semmi szükségem sem volt ilyesmire. Legalábbis sokáig azt gondoltam. Nem emlékszem pontosan, hogy történt.

A fordulópont ott következett be, amikor a konkurencia megjelent, és éreztem, hogy jobbnak kell lennünk náluk. Minden téren. Keresni kezdtem az újdonságokat, lehajoltam az utamba kerülő lehetőségekért, megvizsgáltam sok-sok eshetőséget.

Ahogyan gyűlt a tapasztalat, folyamatosan illesztettem be az újdonságokat. Beépítettünk új eszközöket, kipróbáltunk új módszereket, elhagytunk régieket. Ennek eredményeként a munka sosem unalmas, és bizony időt és pénzt spórolunk meg ügyfeleinknek.

Mert a biztonságos elektromos hálózat után ez a két legfontosabb dolog egy felújítás során: az idő és a pénz.

#villanyszerelés #villanypéter #panel #panelvillanyszerelés