FRISS RÉGÉSZETI HÍREK! ÚJSÁGOT TALÁLTUNK!

Mindig izgalommal telve várok egy-egy munkakezdést. Kiváltképp az első napot: a kicsomagolást. Nagy izgalommal bontok le ezt-azt, mert elképzelhető, hogy találunk valami érdekeset.

Egy panellakásban bármi, és minden lehet!

Ami engem kiváltképp érdekelni szokott, azok a kordokumentumok. Újságkivágások, papírfecnik, esetleg falfirkálások a tapéta alatt. Ezek sokszor megörökítik az adott lakás adott munkálatainak szinte pontos idejét.

Szeretem felfedezni a dátumot. Szeretek elmerengeni, hogy vajon hányan és kik dolgozhattak itt. Volt-e családjuk, vagy csak tanulók voltak? Hogyan utaztak, jártak-e horgászni? Egy cseppnyi múltat csempész be ilyenkor a képzeletem, ami szinte meg is állítja az időt. Ez ilyen szentimentális dolog.

Ezen a héten egy 1999-es hirdetési újságot (ha le lehet írni: Expressz) találtam az egyik konyhai dugalj alatt, tömítésként.

Szerencsére sokat tömtek be belőle a konnektor alá, így egészen jó állapotban maradt fent. Megvizsgáltam még közelebbről: és azt láttam, hogy 1999 januárjában egy Opel Kadett 450.000,- forintot kóstált.

És ugyanitt naposcsibe volt eladó…

#villanyszerelés #villanypéter #panel #panelvillanyszerelés