AZ ÖSSZECSUKHATÓ TELEFON

Múlt héten láttam. Szerelem első látásra. Aztán amikor rákeresve megláttam, hogy azért “annyira nem is, mint amennyire gondoltam hogy”, elengedtem. Marad a jelenlegi egy újabb változata.

Amit pontosítanom kell, hogy nem a keresztben, hanem a hosszában összecsukható típusról van szó. A koncepció zseniálisnak tűnik számomra, ha felvértezik azokkal a tulajdonságokkal, amiket a másik szegmens telefonjai tudnak, akkor tényleg érdekes lesz számomra is.

Olvasva, hogy a másik szériát valószínűleg ki is vezetik, elképzelhető, hogy ez a jövő. Amit a tesztekből és a promóciós anyagokból leszűrtem, az az, hogy a digitális világban kényelmesebben “mozoghatok” vele, akár a virtuális irodánkat is könnyebben üzemeltethetem róla.

Az egyetlen problémám: mennyit bír a hajtogatós képernyő? Merthogy azt sokszor láttam már, hogy amit ilyenformán hajtogatok, az egy idő után törik, szakad. A hajtásnál főleg. Vajon mennyi lehet a ki és behajtások száma? És lehet-e benne egy virtuális számláló, amit esetleg elő lehet hívni?

És egy nap majd érkezik az üzenet: “Önnek még 1 nyitásra van lehetősége.”?

#villanyszerelés #villanypéter #panel #panelvillanyszerelés